LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

09 February 2009

Silap kah mata dan telinga saya?

Terkejut juga saya, dalam saya mencari video klip artist yang nak disedut di youtube tersempak pula dengan satu video ini. Penyanyi ni saya agak minat lah suara beliau dan group nasyid beliau. Kini  dorang sudah dewasa, berpecah dan bawa haluan masing-masing. Betul ke beliau kembali dengan imej terbaru......huk huk terbatuk-batuk saya dibuatnya! silap ke mata dan telinga saya? sound check....sound check..... Alamak nampaknya another Faizal Tahir's clone already born. Anda lihat sendiri youtube nie pastu beritahu saya? adakah ia benar? Ingat tengok vdo nie dalam rate 6 minit keatas....


Anda boleh buat perbandingan di sini (laman web saujana) check nama beliau sama tak? Dr Khairul Idzwan Baharin. Aduss....silap kah mata dan telinga saya?.....huhuhu

p/s: pelanduk dua serupa??

5 comments:

mytravellicious said...

wah....ade gak yg ikut jejak faizal tahir.... huhuuhh

dukerobin said...

Faizal Tahir tu ok lah juga..Adalah nampak keras2 sikit. Yang kes ni lagi teruk...huhu

Anonymous said...

...hehe aku tak kenal pun sapa mamat nie...and tak taula bagus ke tak dia nie...tp kalau satu ari dia bolh ikut jejak allahyarham sudirman tuh..baru aku akan tabik sama dia...setakat ni malas arh follow...

nurul syazana said...

eih biar btol dat guy yg saujana tu?
mak ai gile laen kot..
tp name mmg sbijik
haih bikin konpius neyh
harap2 slh org ar...
neway, jst blog-hopping =)

dukerobin said...

Entah lah NurulSyazana.....saya pun konpius nie...hehe