LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

11 January 2009

Lama tak makan J.Co Donuts

Huish meleleh air liur gue apabila gue diberitahu oleh adik gue bahawa dia membelikan gue satu dozen pelbagai perisa donut keluaran J.CO Donuts di Pavilion, Kuala Lumpur. Kenapa gue mengunakan bahasa Indonesia kerana J.CO ini sendiri pertama kali diasaskan di sana. Kenapa saya memilih J.CO berbanding pesaing terhebat pembuat donut-donut seperti Big Apple Donuts, Dunkin Donut dan sebagainya? Gue suka makan J.Co Donuts kerana rasa donutnya yang lembut meskipun sudah lebih satu hari dibiarkan. Selain kelembutan donut nya rasa nya yang kurang manis juga jadi pilihan saya. Favorite saya ialah Green Tea dan Tiramisu.
Malang bagi saya di Kuantan ini tidak terdapat sebarang francais J.Co Donuts disini. Yang ada cuma Big Apple Donut di East Coast Mall emm Dunkin Donuts....langsung tiada. So kalau nak makan J.CO nie adalah semasa saya berada di lembah kelang, sama ada di Pavilion ataupun Sunway.
Untuk pengetahuan anda hanya ada empat sahaja outlet J.CO Donuts di Malaysia ini, iaitu di Pavilion, Sunway Piramid, Giant Kota Damansara dan JB City Square. Mungkin satu kelebihan sekiranya saya berada di Singapura kerana ada dua outlet J.CO Donut yang saya amat familiar di sana iaitu di Raffles City dan Bugis Junction. Pada yang belum merasanya akan kelembutan donut J.CO cepatlah datang mengunjungi outlet mereka disini. Jangan lupa untuk melawat website mereka disini. Selamat Mencuba...

7 comments:

Anonymous said...

this will make we say.."dunkin' what?"

dukerobin said...

26, you know dunkin just a history...

Anonymous said...

tapi ak lebih suka big apple..dah addict dah skrang..hahaha..nyum...nyum..

dukerobin said...

wohoo... setiap orang ada taste masing2 hehe...

azlishukri said...

lain mcm aje rupa2 donutnya tu..

dukerobin said...

Hehe... mana yang nampak pelik? yang dalam kotak macam gelang kaki tu ke? Tapi Azli...sedap tu.

~ain said...

sedap donut!!!