LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

19 December 2008

Symbian 60 v3 download

Rasanya esok sudah cukup seminggu saya berkepit dengan handphone baru saya Samsung Innov8 (i8510). Dalam masa yang sama juga saya terasa macam makhluk asing dari planet Marikh yang baru mengunakan handphone. Mana taknya bangun pagi raba hanphone, masa tak tidur lagi lah datang gilanya. Sampai tidor pun peluk hanphone ganti bantal guling. Bantal guling saya tolak jatuh bawah katil...hehe.

Dalam masa seminggu ini puas juga saya membelek atau melayari website2 untuk mendownload theme menarik untuk handphone sumsang saya tu. Hanya tiga theme yang diberikan oleh samsung untuk innov8 dan ternyata themenya tidak menarik dan dari apa yang digelarkan oleh adik saya membosankan. Akhirnya terjumpa lah saya beberapa website untuk memuat turun theme handphone sumsang innov8.

Onsmartphone.com, klik sini menawarkan koleksi theme-the menarik yang dikelaskan di bawah kategori dan juga pereka theme itu sendiri. Saya hampir bertuah kerana Samsung Innov8 mengunakan perisian symbian60 version3 yang biasanya dipelopori oleh Nokia. Jadi tak ada masalah untuk saya mengunakan software yang biasanya direka untuk telefon Nokia.

symbianaplication.blogspot, klik sini pula menawarkan pelbagai pilihan software dan mobile games untuk anda download. Di bawah adalan beberapa screen shoot yang duke masukkan bersama. Selamat mencuba.




1 comment:

dukerobin said...

beware of any mobile phone virus. Do not download if you suspect the file contain any suspicious virus.